Contul meu
Coșul meu

Nu ai niciun produs in cos.

Închide

Termeni si conditii

Website-ul 360 disponibil la https://www.360.ro/dyson (denumit in continuare „Website-ul”), este deținut și operat de către societatea NYS Experience S.R.L., entitate juridică română având sediul în Str. D. I. Mendeleev nr. 5, etaj 2, C3, Sector 1, Bucureşti, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/1342/2012, având codul unic de identificare 29704683 (denumită în continuare „NYS Experience” sau „Vânzătorul”).

Accesul la prezentul Website precum și transmiterea de comenzi prin intermediul acestuia sunt permise numai în conformitate cu Termenii și Condițiile de mai jos („T&C”), precum și cu prevederile legale aplicabile.
Acceptarea Termenilor și Condțiilor se realizează prin selectarea opțiunii "Prin trimiterea formularului accept "Termenii și condițiile" și "Politica de confidențialitate". Vezi "Termenii și conditiile" și "Politica de confidențialitate", disponibile la momentul creării Contului de Client, respectiv la momentul transmiterii unei comenzi fără crearea unui cont.


1. DEFINIȚII
Client: orice persoană fizică având varsta de cel puțin 18 ani și/sau capacitate de exercițiu deplină conform legii sau persoană juridică ce accesează Website-ul prin crearea și utilizarea unui Cont de Client sau care transmite o comandă fără crearea unui Cont, după ce și-a exprimat în prealabil acordul cu privire la prezenții Termeni și Condiții.
Cont de Client: secțiunea din Website accesată printr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Clientului să plaseze comenzi și unde se regăsește totodata și istoricul comenzilor plasate. Clientul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actuale.
Utilizator: Clientul sau vizitatorul Website-ului.
Coș de cumpărături: secțiune a Website-ului în care sunt introduse produsele selectate de către Client în vederea achiziționării.
Produs: orice articol afișat pe Website care în momentul plasării Comenzii este disponibil și urmează a fi livrat către Client în baza Comenzii acestuia;
Comandă: transmiterea de către Utilizator pe Website prin completarea unor informații obligatorii a intenției de a achiziționa un Produs prezentat în cadrul Website-ului. Confirmarea automată de către Website a Comenzii nu creeaza obligații contractuale. 
Acceptarea Comenzii: reprezintă un e-mail transmis de către un operator după verificarea prezenței produsului în depozit și va cuprinde informații detaliate despre livrare.
Review: o evaluare scrisă de către Utilizator cu privire la caracteristicile și modul de folosire al unui Produs, redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Produsul respectă sau nu specificațiile menționate.


2. TERMENI CONTRACTUALI
Website-ul este destinat vânzării online de Produse. Aveți opțiunea de a efectua Comenzi fie prin crearea unui Cont de Client pe Website, fie fără cont, astfel cum vom detalia în continuare.

2.1. Contul de Client
Pentru a facilita transmiterea unor Comenzi viitoare, precum și pentru a avea acces în orice moment la istoricul Comenzilor dumneavoastră, aveți posibilitatea de a crea un Cont de Client pe Website, accesând butonul aferent și introducând o serie de date necesare pentru înregistrarea și procesarea Comenzilor dumneavoastră, în special date de contact și date privind livrarea.

Puteți să comandați Produsele dorite și fără crearea unui Cont de Client, prin introducerea în formularul specific disponibil pe Website a datelor necesare gestionării Comenzii dumneavoastră.

2.2. Transmiterea și Acceptarea unei Comenzi
2.2.1. Pentru a transmite o Comandă online, alegeți Produsele dorite. Aveți la dispoziție butonul "Adaugă în coș". După ce ati terminat de adăugat în coș toate Produsele dorite, accesați "Coșul meu". Aici puteți verifica cu ușurință prețurile și puteti modifica cantitățile Produselor. Pentru a trece la pasul următor este nevoie să vă autentificați sau să introduceți în formularul specific disponibil pe Website datele necesare gestionării Comenzii dumneavoastră:

  • dacă aveti deja un Cont de Client pe Website, completati doar câmpurile cu Adresa de e-mail, Parola și apăsati butonul "Intră in cont"
  • dacă sunteti la prima comandă online pe Website și doriti sa creati un Cont de Client, completati câmpurile cu: Adresa de e-mail, Parola, Datele de facturare, Adresa de livrare, bifați opțiunea "Prin trimiterea formularului accept Termenii și Condițiile și Politica de confidențialitate" și apoi apasati butonul "Finalizează comanda"
  • dacă doriți să transmiteți Comanda fără a crea un Cont de Client, completați câmpurile cu: Adresa de e-mail, Datele de facturare, Adresa de livrare, bifați opțiunea "Prin trimiterea formularului accept Termenii și Condițiile" și "Politica de confidențialitate" și apoi apăsați butonul "Finalizează comanda"

2.2.2. Comenzile vor fi procesate de către NYS Experience în ordinea transmiterii lor. În acest sens, menționăm că, din rațiuni de ordin tehnic, actualizarea stocului de Produse afișat pe Website nu se poate realiza instantaneu/în timp real la momentul adăugării Produsului în Coșul de cumpărături, fiind necesar un interval de actualizare.
Astfel, va informam ca exista posibilitatea, in special in cazul Produselor cu stoc limitat, ca Produsul dorit sa nu mai fie disponibil la momentul adaugarii acestuia in Cosul dumneavoastra de cumparaturi. De aceea, vă rugăm să aveți în vedere că disponibilitatea efectivă a unui Produs va fi confirmată în procesul de Acceptare a Comenzii. În cazul Comenzilor ce conțin produse la precomandă, acestea vor fi onorate în ordinea primirii lor și în limita stocului disponibil, cu respectarea procedurii de Acceptare a Comenzii.
2.2.3. Confirmarea transmiterii Comenzii dumneavoastră este generată automat de către Website nu reprezintă Acceptare a Comenzii de către Vânzător în sensul prevederilor art. 8 alin. (9) din Ordonanța de urgentă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative („OUG 34/2014”). Vânzătorul nu consideră în niciun moment o Comandă înregistrată pentru care nu a fost transmisă o Acceptare a Comenzii ca având valoarea unui contract, ci doar ca pe o manifestare a intenției de cumpărare.

2.2.4. Acceptarea Comenzii de către Vânzător va fi transmisă prin e-mail după verificarea prezenței Produsului în depozit și va cuprinde informații despre livrare.

2.2.5. Indicarea unui alt beneficiar decât titularul Contului de Client înregistrat poate genera erori software pentru care Vânzătorul nu este responsabil. Comanda va fi respinsă de sistem și nu va fi validă fiind posibilă blocarea Contului de Client. În cazul în care informațiile Clientului nu sunt reale sau corecte Vânzătorul poate refuza onorarea comenzii chiar și în cazul acceptării prealabile a acesteia, acceptarea astfel făcută fiind viciată, iar contractul nul.

2.2.6. Comanda poate fi refuzată de către Vânzător în cazul în care stocul este indisponibil sau din motive imprevizibile și independente de voința acestuia, constatate anterior expedierii (posibil ambalajul deteriorat sau nefuncționalitate din cauza depozitării sau transportului, sau alte cauze neimputabile Vânzătorului), Produsele comandate nu pot fi livrate în respectiva stare. În acest caz Utilizatorul este înștiințat în termen cât mai scurt de către Vânzător prin e-mail, cu referire la refuzul integral sau parțial al Comenzii, iar în cazul în care acesta a achitat o sumă de bani în contul Vânzătorului sau o sumă de bani a fost blocată, această sumă va fi restituită sau deblocată în cel mai scurt timp posibil în contul din care a fost facută plata, în funcție de programul de funcționare și de termenele standard de procesare a tranzacțiilor ale băncii Vânzătorului și băncii Utilizatorului.

2.2.7. Acceptarea Comenzii se va face în funcție de situația stocurilor de Produse de la data transmiterii Comenzii. În acest sens, vă rugăm să aveți în vedere situația stocurilor, astfel cum este indicată pentru fiecare Produs pe Website:

Produsul este în stoc: produsul comandat este prezent în depozitul Vânzătorului și va fi livrat conform termenilor contractuali, după Acceptarea Comenzii de Vânzător. Pentru produsele aflate în stoc Acceptarea Comenzii se va transmite în termen de maxim 24 de ore de la transmiterea Comenzii.
Stoc limitat: în stoc mai sunt maxim 3 produse ca acelea expuse pe Website și este posibil să fie invocat cazul fortuit dacă se constată că sunt nefuncționale sau au ambalajul compromis nefiind garantată Acceptarea Comenzii. Acceptarea Comenzii conținând și condițiile de livrare se va face printr-un e-mail expediat de Vânzător. Pentru produsele aflate în stoc Acceptarea Comenzii se va transmite în termen de maxim 24 de ore de la transmiterea Comenzii.
Precomandă: Produsele sunt disponibile doar pe baza de precomandă, în termenii și conditiile menționate de la caz la caz, pentru fiecare Produs. Acceptarea Comenzii și a condițiilor de livrare se va face printr-un e-mail expediat de Vânzător și depinde de acordul furnizorului. Termenul de livrare poate fi îndelungat și nu este fix, fiind condiționat de furnizor și de politicile acestuia cu privire la Produsele respective, care se pot modifica independent de voința Vânzătorului. Vânzătorul nu își asumă responsabilități privind livrarea și termenele nefiind garantată Acceptarea Comenzii. Din motive neprevăzute, data de livrare a produselor la precomandă poate varia, data estimată la momentul plasării comenzii ca și data de livrare putându-se schimba până la sosirea efectivă a produsului. Plasarea unei precomenzi nu generează o obligație de livrare pentru Vânzător.

2.2.8. Prezenții T&C vor sta la baza contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau de un furnizor al acestuia. Prin transmiterea unei Comenzi pe Website Utilizatorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vânzătorul își derulează operațiunile (e-mail). Documentele fiscale vor fi transmise prin e-mail și la cerere tipărite pe hârtie prin bifarea opțiunii corespunzătoare pe Website.

2.2.9. În cazul în care refuzați, returnați sau renunțați la 2 Comenzi sau Produse după Acceptarea Comenzilor respective de către Vânzător, ne rezervăm dreptul de a refuza onorarea viitoarelor Comenzi plasate pentru aceeași adresă de livrare și/sau de același Client.

2.3. Pretul Produselor

Prețul Produselor comercializate va fi afișat în timp real pe Website în lei/RON și include taxa de timbru verde și taxa pe valoarea adăugată.

Prețurile Produselor vor putea fi actualizate/modificate în orice moment, iar această modificare va înlocui orice preț stabilit anterior. Comenzii dumneavoastra i se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a acesteia, cu condiția acceptării Comenzii de către Vânzător.

2.4. Plata Produselor

Modalitățile de plată acceptate pe Website sunt următoarele: (1) plata în sistem ramburs; (2) plata cu card bancar; (3) plata prin transfer bancar; (4) plata prin PayPal; (5) plata prin Google Pay; (6) plata prin Klarna; (7) plata cu card de cumpărături sau card de credit în rate egale fără dobândă.

Utilizarea voucherelor se va face conform regulamentelor și/sau politicilor în baza cărora au fost acordate. Voucherele nu se pot cumula cu alte vouchere sau reduceri și nu pot fi convertite în bani (nu se poate solicita contravaloarea acestora). Pentru produsele disponibile prin Precomandă plata se poate face doar în sistem ramburs în urma expedierii produsului, după ce acesta va sosi de la furnizor.

2.4.1. Plata în sistem ramburs
La livrarea comenzii prin curier rapid poți achita contravaloarea în sistem ramburs, cu numerar (în limita a maxim 10.000 lei pentru persoane fizice și 5000 lei pentru persoane juridice)  sau prin card bancar utilizând terminalul POS pus la dispoziție de firma de curierat. Precizăm ca în anumite localități firma de curierat permite exclusiv plata cu numerar. Pentru comenzile achitate în sistem ramburs se va aplica o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5 lei.

2.4.2. Plata online cu card bancar la plasarea Comenzii
Produsele comandate pe Website pot fi achitate online, cu card bancar, în momentul plasării comenzii. Tipurile de card acceptate sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard și Maestro. Toate plățile online sunt procesate prin intermediul mobilPay. Website-ul nu va solicita sau stoca datele cardului tău. Pentru finalizarea corectă a tranzacției trebuie să furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului. Indiferent de valuta pe care o aveti în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb folosit de banca emitentă a cardului.
Dacă optați pentru plata prin card, instituția emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente de Vânzător (spre exemplu fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre părți nu se încheie și nu vom avea nicio obligație să livrăm Produsele. În acest caz puteți selecta o altă metodă de plată sau încerca din nou procesarea plății cu un card valid.

Vă rugăm să aveți în vedere că efectuarea plății online cu card bancar nu garantează Acceptarea Comenzii. În cazul în care Acceptarea Comenzii nu are loc în termenul de maxim 24 de ore, suma de bani plătită va fi restituită în contul dumneavoastră în cel mai scurt timp, în conformitatea cu politicile băncii Vânzătorului și ale băncii dumneavoastră cu privire la procesarea plăților.

2.4.3. Plata prin transfer bancar
Puteți efectua plata prin transfer bancar în baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail odată cu Acceptarea Comenzii.

2.4.4. Plata prin Paypal

Produsele comandate pe Website pot fi achitate simplu și rapid printr-un cont de PayPal. PayPal, lider mondial în domeniul tranzacțiilor online, îți permite să efectuezi tranzacții securizate pentru cumpărăturile online. Dacă nu ai un cont activ PayPal, vezi aici ce pași trebuie să urmezi: http://bit.ly/33oVOzH.

2.4.5. Plata prin Google Pay

Serviciul Google Pay reprezintă modalitatea rapidă și simplă de a face plăți online cu cardul tău. Tot ce trebuie să faci este să îți înregistrezi cardul din aplicația de mobile banking a băncii tale emitente. Dacă nu ai un cont Google Pay activ, vezi aici ce pași trebuie să urmezi: https://pay.google.com.

2.4.6. Plata prin Klarna

Împarte costul achiziției în 3 rate fără dobândă, ca să îl poți acoperi în timp. Prima rată este debitată la procesarea comenzii, iar celelalte 2 sunt debitate automat la fiecare 30 de zile de pe cardul de debit sau de credit pe care îl alegi. Cu Klarna, ai flexibilitatea de a cumpăra fără dobândă. Examinează cele mai recente achiziții și plătește orice sold rămas conectându-te la contul Klarna pe pagina https://www.klarna.com/ro/serviciul-clienti. Poți discuta și pe chat cu Serviciul clienți Klarna în aplicația Klarna. Pentru mai multe informații, te rugăm să consulți termenii și condițiile produsului. 

Bine de știut: comenzile cu valoarea cuprinsă între 200 RON și 5.000 RON pot fi împărțite în 3 plăți fără dobândă, cu produsul nostru. Plătește în 3 rate, în cadrul procesului de efectuare a plății.

2.4.7. Rate egale fără dobândă

Bonus Card de la Garanti BBVA

Liber la cumpărături cu Bonus Card de la Garanti BBVA! Bonus Card de la Garanti BBVA, primul card de credit cu cip din România, îți oferă posibilitatea de a face cumpărături la orice comerciant din țară sau străinătate care afișează sigla MasterCard, dar și de a refinanța cardul de credit de la altă bancă în condiții avantajoase.

Beneficii la cumpărături:

  • câștigi Bonus. Până la 10% din valoarea cumpărăturilor se întoarce în contul tău de fiecare dată când plătești cu Bonus Card de la Garanti BBVA
  • cumperi Gratuit. Cu bonusul acumulat cumperi ce îți dorești din magazinele partenere (peste 5000 de magazine partenere)
  • plătești în rate fără dobândă. Poți plăti în 2, 3, 4, 5, 6 sau 12 rate fără dobândă
  • perioada de grație. Beneficiezi de 20 - 50 de zile perioadă de grație cu 0% dobândă

Beneficii la refinanțare:

  • până la 12 rate fără dobânda SAU
  • 10% discount din debitul refinanțat, plus 6 luni perioadă de grație

Pentru mai multe detalii te rugam să vizitezi www.bonuscard.ro sau dă-ne un telefon la Alo Garanti, 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie).

Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Garanti BBVA pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.

ING România - ING Credit Card

Folosind ING Credit Card beneficiezi de rate fără dobândă sau poți plăti integral astfel: până la 30 rate fără dobândă pentru cumpărături online. Plata se efectuează integral, urmând să îți setezi ratele răspunzând la SMS sau direct din ING Home'Bank, serviciul de internet banking. 

Poți beneficia de perioade promoționale, în care numărul de rate se modifică. Pentru detalii cu privire la numărul de rate disponibil, poți consulta www.ing.ro, secțiunea Credit Card sau ING Home'Bank, secțiunea Bazar.

Pentru detalii cu privire la numărul de rate disponibil, poți contacta banca la: My'Line - Relații Clienți disponibil 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

Telekom: 021 402 83 91 | Orange: 0374 13 83 91 | Vodafone: 0372 38 83 91 | RCS&RDS: 0314 06 83 91

Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile ING România pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.

Banca Transilvania - Star BT

Plătește cu Star BT de la Banca Transilvania și beneficiezi de:

  • până la 12 rate fără dobândă, pentru orice plată, dacă alegi plata în rate
  • 0.3% din valoarea cumpărăturilor în Puncte Star, dacă alegi plata integrală
  • perioadă de grație de până la 56 de zile - valabilă pentru toate tranzacțiile (plăți la comercianți - integral sau în rate, ridicări de numerar, plăți de utilități, etc.)

Sunt incluse în programul Star Card cardurile de cumpărături: Star Forte, MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Star Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star Platinum, Visa Platinum, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, Visa Flying Blue Classic și Visa Flying Blue Premium.

Nu ai încă Star Card? Aplică acum pentru un card de cumpărături Star:

  • în orice unitate Banca Transilvania
  • online pe https://beta.bancatransilvania.ro
  • telefonic la Call Center BT: 0264 594 337 - pentru rețele mobile sau din străinătate; 0800 80 CARD (2273) - din rețeaua Telekom

 Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Banca Transilvania pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.

Credit Europe Bank - Card Avantaj

Folosind Card Avantaj de la Credit Europe Bank poți plăti în 2 până la 6 rate fără dobândă.

Cum poți obtine Card Avantaj?

  • poți merge la orice sucursală Credit Europe Bank
  • aplici online pe www.cardavantaj.ro la secțiunea "Aplică acum"
  • suni la CEBLine apelând numerele 0801.000.000 (apelabil din rețeaua fix Telekom) sau 0750.000.000  (apelabil din orice rețea) și soliciți emiterea unui Card Avantaj

Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Credit Europe Bank pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.

Alpha Bank

Plătește cu cardurile de cumpărături de la Alpha Bank România și ai până la 6 rate fără dobândă. Opțiunea de rate va fi afișată pe website-ul nostru în momentul realizării tranzacției.

*Visa Gold EUR nu face parte din programul de rate la parteneri.

Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Alpha Bank pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.

Plata în rate 100% online, fără card de credit, prin TBI Bank

Alături de TBI Bank am implementat un sistem de plată în rate, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fără drumuri la bancă și fără card de credit. Plata în rate obținute 100% online se adresează clienților (persoane fizice) între 18 și 73 de ani și care au o sursă de venit impozabilă.

Pașii sunt simpli:

  • selectezi ca Metodă de plată, varianta "Plata în rate 100% online, fără card de credit, prin TBI Bank" și finalizezi comanda
  • vei fi redirecționat în pagina TBI.

Vei avea două opțiuni de finanțare:

Pentru sume între 100 și 2.000 lei – poți plăti în 4 rate fără dobândă. Prima rată se ia de pe cardul tău de debit, când completezi cererea online; în cazul în care cererea de plată în rate se respinge, suma reținută ți se returnează integral pe card în aceeași zi.

Pentru sume între 2.000,01 lei și 40.000 lei – poți plăti în 6 până la 60 de rate, cu dobândă de la 15%/an. Prima rată se achită peste o lună.

1. Te identifici la distanță pe baza cărții de identitate în original

2. Semnezi electronic documentele, printr-un cod primit pe sms. Este nevoie să deții o sursă de venit înregistrată la ANAF de mai mult de 3 luni (pensie mai mare de 1.125 lei, salariu mai mare de 1.495 lei, venituri din activități liberale etc). 

3. După aprobare, noi îți procesăm cererea.

Pentru mai multe detalii te rugăm să vizitezi tbibank.ro

Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile TBI Bank pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.

2.5. Livrarea Produselor
2.5.1. Livrarea Produselor din Comanda acceptată de Vânzător prin e-mail se face prin curier la adresa menționată de Client în procesul de transmitere a Comenzii. Produsul va fi expediat împreună cu documentele însoțitoare impuse de legislația în vigoare, factura Produselor fiind transmisă prin e-mail și la cerere tipărită pe hârtie, prin bifarea opțiunii corespunzătoare de pe Website. Raportul contractual se supune prevederilor O.U.G. 34/2014.

2.5.2. În cazul în care unul dintre Produsele achiziționate se află în Precomandă, coletul va fi livrat la momentul sosirii acestuia în stoc, chiar dacă restul Produselor din Comandă se află în stoc.

2.5.3. Livrarea Produselor comandate online se face doar pe teritoriul României, prin firmele de curierat rapid FAN Courier și Sameday. Pentru fiecare comandă online se va aplica un cost de transport cu TVA inclus, care va fi afișat separat pe comandă și factură și va fi suportat de Client. Ne rezervăm dreptul ca în anumite situații expres indicate pe Website și/sau în regulamentele aferente anumitor vânzări promoționale pe care le putem organiza să suportăm costul transportului (al livrării produselor la Client). Niciun precedent constând în suportarea de către Vânzător a prețului de transport/livrare a Produselor către Client nu ne obligă la o conduită similară în viitor/in alte situații.

2.5.4. Termenul general de livrare este afișat pe pagina fiecărui produs și este exprimat în zile lucrătoare. În perioada campaniei Black Friday există posibilitatea ca livrarea comenzilor să sufere o întârziere rezonabilă, datorită volumului mare de comenzi. Această întarziere nu constituie o încalcare a contractului încheiat între Client și Vânzător, fiind în afara controlului nostru. Participanții pot urmări pe site-ul curierului evoluția coletului pe baza numărului AWB furnizat de Vânzător.

În toate cazurile timpul de livrare poate fi influențat de disponibilitatea Produselor în stoc, sens în care vă rugăm să consultați dispozițiile cu privire la Transmiterea și Acceptarea unei Comenzi din prezenții Termeni și Condiții, dar și de programul de funcționare și/sau de capacitatea de livrare a comenzilor a firmelor de curierat, care poate fi afectată de condiții meteo, de restricții impuse de autorități, de circumstanțe neprevăzute, etc., pentru care Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere.

2.5.5. După livrarea Produselor, îți recomandăm să verifici conținutului coletului, integritatea și aspectul Produselor și accesoriilor. Orice reclamație privind integritatea Produselor în urma transportului, conținutul coletului și aspectul Produselor și accesoriilor trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea Produselor. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.

2.5.6. În cazul în care Vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a livra Produsele în termen, transferând posesia fizică sau controlul asupra Produselor către Client fără întârziere nejustificată și, în orice caz, în decurs de cel mult 30 de zile de la Acceptarea Comenzii, cu excepția cazului în care Clientul și Vânzătorul au convenit altfel cu privire la momentul livrării, Clientul îi poate solicita să efectueze livrarea într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanțelor. În cazul în care Vânzătorul nu livrează Produsele în termenul suplimentar respectiv, Clientul are dreptul să ceară rezoluțiunea contractului. În caz de rezoluțiune a contractului pentru acest motiv, Vânzătorul va rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului de către Client în decurs de cel mult 7 zile de la data la care Clientul a comunicat decizia sa de rezoluțiune a contractului. Vânzătorul nu este responsabil de programul de funcționare și de termenele standard de procesare a tranzacțiilor ale băncii Vânzătorului și/sau ale băncii Utilizatorului.

2.6. Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale

2.6.1. Clientul persoană fizică sau grupul de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale, în calitate de consumator, beneficiază de o perioadă de 14 zile de la data intrării în posesia Produsului pentru a anunța Vânzătorul despre intenția sa de a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri în afara celor directe legate de returnarea Produselor. Persoanele juridice nu beneficiază de prevederile privind retragerea din contract în acord cu O.U.G. 34/2014.

2.6.2. Înainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informează Vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu dispozițiile legale revine Clientului. În acest scop, Clientul poate alege una dintre următoarele variante:

a. de a folosi modelul de formular electronic de returnare produs prevăzut pe Website - https://www.360.ro;

b. de a face orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract pe un suport durabil;

c. de a completa și de a transmite în format electronic, la adresele de e-mail indicate pe Website, modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexa  O.U.G. 34/2014.

2.6.3. Vânzătorul va comunica Clientului, fără întârziere, confirmarea de primire a formularului și/sau deciziei de retragere, iar Clientul trebuie să urmeze instrucțiunile din e-mail. În cazul in care completați Formularul de returnare produs de pe Website, vă vom transmite confirmarea de primire a cererii de retragere pe adresa de e-mail indicată.

2.6.4. Cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a oferit să recupereze în mod direct/nemijlocit Produsele, Clientul returnează Produsele sau le predă Vânzătorului sau unei persoane autorizate de Vânzător să recepționeze Produsele fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vânzătorului decizia sa de retragere din contract/de renunțare la Comanda Confirmată și livrată. Vânzătorul se oferă pentru bune relații comerciale să îndeplinească formalitățile legate de trimiterea curierului în cazul în care Clientul acceptă prin e-mail curierul indicat de Vânzător. În cazul în care Clientul acceptă curierul indicat de Vânzător, plata costurilor legate de retur este în sarcina Vânzătorului, în caz contrar, acestea fiind în sarcina Clientului.

2.6.5. Vânzătorul nu va rambursa costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător.

2.6.6. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

2.6.7. Conform prevederilor OUG nr. 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator. În cazul acceptării ca și variantă comercială a returului valoarea lor va fi diminuată corespunzător posibilității de reutilizare parțială în temeiul unei constatări justificate. De asemenea, înregistrările audio sau video sigilate sau programele informatice sigilate furnizate împreună cu dispozitive electronice sau separat care au fost desigilate după livrare nu pot fi returnate. Aceste informații sunt menționate pe Website, Clientul fiind informat cu privire la categoria din care fac parte aceste produse și la exceptarea prevăzută de actul normativ privind returul.

2.6.8. Produsul va fi returnat integral de preferat cu ambalajul nedeteriorat, cu accesoriile, manualele de utilizare și premiile (dacă au fost oferite în cadrul unor promoții). Dacă valoarea Produsului returnat în intervalul prevăzut de lege a fost diminuată din culpa Clientului (în perioada de 14 zile Produsul trebuie utilizat doar pentru testarea modului de funcționare) sau dacă Produsul devine nevandabil, atunci suma restituită Clientului va fi diminuată intemeiat, conform legislației în vigoare.

2.6.9. După primirea Produsului, Vânzătorul transmite către Client o notificare scrisă (prin e-mail) prin care se confirmă recepționarea coletului, iar Produsul se predă către service pentru verificarea integrității și functionalității doar dacă s-au respectat termenele legale mai sus menționate. În caz contrar, se înștiințează Clientul prin e-mail cu privire la refuzul returului.

2.6.10. După verificarea Produsului în service, se întocmește de către un specialist service un document privind diminuarea valorii Produsului (dacă este cazul), suma restituită Clientului urmând să fie redusă corespunzător.

2.6.11. Vânzătorul rambursează contravaloarea Produsului folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de Client pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina Clientului plata de comisioane în urma rambursării și/sau dacă plata a fost făcută în numerar (ramburs la curier), caz în care Prețul va fi rambursat în contul bancar indicat de Client. În cazul tranzacțiilor online cu cardul sumele vor fi returnate în contul din care s-a făcut plata. În cazul exercitării dreptului de retragere, toate costurile directe legate de returnarea produselor inclusiv costul aferent transportului sunt suportate de către Client și nu se returnează.

2.6.12. Pentru detalii suplimentare privind returnarea produselor comercializate ne puteți contacta telefonic sau prin e-mail conform adresei de corespondență înscrisă în documentele de achiziție sau afișate pe Website.


3. GARANȚII

3.1. Toate bunurile comercializate de NYS Experience beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
3.2. Certificatul de garanție va fi transmis împreună cu Produsul. Pentru efectuarea reparațiilor în perioada de garanție, vă rugăm să consultați termenii și condițiile din Certificatul de garanție. Vă rugăm să aveți în vedere că orice intervenție neautorizată atrage pierderea garanției Produsului. Intervențiile neautorizate includ (fără limitare) următoarele situații::

  • Produsul nu a fost utilizat în conformitate cu instrucţiunile descrise în manualul de utilizare;
  • Produsul nu a fost utilizat pentru scopul pentru care a fost creat;
  • Lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau înscrisurilor producătorului sau Vânzătorului de pe Produse;
  • Lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricaţie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate ale Produselor;
  • Intervenţii asupra Produselor executate de persoane neautorizate de importator;
  • Deteriorările termice, mecanice şi plastice ale Produselor datorate incendiilor, accidentelor sau neglijenţei în utilizare, prezenţa urmelor de contact cu lichid sau alte substanţe, a urmelor de oxidare datorate folosirii în locuri cu abur sau umiditate excesivă, praf în exces;
  • Defecţiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea şi utilizarea Produselor în condiţii necorespunzătoare.

În cazurile de mai sus, reparaţiile permise de producător şi posibile se vor efectua contra cost.

Pentru a facilita trimiterea unui produs defect către service în vederea reparatiei vă recomandăm să consultați secțiunea dedicată disponibilă pe Website.


4. RESTRICȚII REFERITORE LA DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
4.1. Tot conținutul Website-ului reprezintă proprietatea NYS Experience și conține elemente protejate de reglementări privind drepturile de autor și alte drepturi de proprietate intelectuală, cum ar fi (dar fără a se limita la) pictogramele butoanelor, compilațiile de date și software, denumirile comerciale, logo-urile, fotografiile, fișierele video, fișierele audio, textele, design-ul grafic (denumite în cele ce urmează „Conținut”). Fără a înlătura aplicarea oricăror restricții suplimentare impuse de legile în vigoare, pentru a proteja aceste drepturi, se aplică următoarele restricții privind utilizarea Website-ului:
a. Aveți dreptul de a utiliza funcționalitățile Website-ului numai în scop personal, în mod neexclusiv și temporar și anume în timp ce utilizați Website-ul (și anume în timp ce analizați Produsele ofertate sau plasați Comenzi), cu condiția respectării tuturor notificărilor privind dreptul de autor și de proprietate – și se interzice utilizarea acestui Website și a Conținutului în scop comercial.
b. Nicio parte a acestui Website nu poate fi copiată prin mijloace electronice sau de orice alt fel, fără excepție. Este interzisă reproducerea oricărei părți a acestui Website pe orice alt site de internet fără acordul expres scris al NYS Experience.
c. Mărcile și denumirile comerciale așa cum sunt utilizate pe Website nu pot fi afișate sau utilizate în orice altă modalitate fără acordul scris prealabil al NYS Experience sau al proprietarului lor. Nu puteți utiliza nici o meta-etichetă sau orice alt „text ascuns” care utilizează numele sau mărcile comerciale ale NYS Experience fără consimțământul expres scris al NYS Experience. Orice utilizare neautorizată duce la încetarea permisiunii sau licenței acordate de către NYS Experience. Nu puteți utiliza nicio siglă a NYS Experience sau altă grafică sau marcă proprietară ca parte a link-ului fără permisiunea noastră scrisă expresă.
d. Se pot realiza legături către Website în măsura în care acestea trimit către pagina principală. Este interzisă realizarea unor legături către subpagini sau către Conținut, direct către alte părți ale Website-ului, excepție făcând situațiile aprobate expres de NYS Experience. Este interzisă vizitarea sau utilizarea Website-ului prin mijloace automate (de exemplu, prin utilizarea unor programe de tip "crawler", "autobots", „spiders”, „scrapers” sau a oricărui alt mijloc similar sau software automat sau printr-un sistem fizic sau mecanic) pentru a descărca sistematic informații de pe acesta sau pentru a face legătura funcțională dintre Conținutul Website-ului și un alt site.
e. Website-ul sau orice parte a acestuia nu poate fi reprodusă, duplicată, copiată, vândută, revândută, vizitată sau exploatată în alt fel în scopuri comerciale fără consimțământul expres în scris al NYS Experience.

4.2. Utilizatorii care încarcă pe Website materiale protejate de drepturi de autor își asumă responsabilitatea pentru folosirea acestor materiale și acordă totodată NYS Experience SRL și afiliaților săi dreptul neexclusiv de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce și afișa în întreagă lume, pe durata nedeterminată, fără redevențe, irevocabil și complet sub-licențiabil, în conformitate cu scopul pentru care aceste materiale au fost încărcate în Website. Astfel, declarați și garantați că dețineți sau controlați toate drepturile asupra conținutului pe care îl postați, că acest conținut este corect, că utilizarea conținutului pe care îl furnizați nu încalcă prevederile legale aplicabile și nu va provoca vătămări niciunei persoane sau entități.

4.3. NYS Experience are dreptul, dar nu și obligația de a monitoriza și edita sau elimina orice activitate sau conținut pe care îl consideră nepotrivit de pe Website. NYS Experience nu își asumă nicio responsabilitate și nicio răspundere pentru orice conținut postat de dvs. sau de orice terță parte.

4.4. NYS Experience și afiliații săi respectă proprietatea intelectuală. Dacă credeți că lucrarea dumneavoastră a fost copiată într-un mod care constituie o încălcare a drepturilor de autor, va rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact și să depuneți o cerere de sistare a încălcării a drepturilor de autor.


5. LEGĂTURI CĂTRE SITE-URI ALE UNOR TERȚE PĂRȚI
Acest Website poate conține legături outbound către alte site-uri. Acestor legături li se pot aplica excepții de la cele de mai sus conform informațiilor prezentate pe respectivele site-uri. Orice legături către pagini ale unor terțe părți sunt oferite pentru confortul dumneavoastră și vor fi supuse utilizării pe propria răspundere. Nici NYS Experience și nici afiliații săi nu operează și nu controlează în niciun fel informațiile, produsele sau serviciile de pe aceste site-uri web ale terților.
NYS Experience nu își asumă nicio responsabilitate sau răspundere pentru acțiunile, produsul și conținutul tuturor acestora și ale oricăror alte terțe părți. Ar trebui să revizuiți cu atenție declarațiile lor de confidențialitate și alte condiții de utilizare.
Site-urile web ale terților sunt furnizate „așa cum sunt” și fără garanții de niciun fel, exprimate sau implicite, de adecvare pentru un anumit scop sau funcționalitate completă și continuă, fără întreruperi sau erori.


6. DISPONIBILITATE, LIMITE DE UTILIZARE ȘI MODIFICĂRI ALE WEBSITE-ULUI
6.1. Disponibilitatea Website-ului
Website-ul este furnizat „așa cum este” și „după cum este disponibil”. NYS Experience nu oferă nicio declarație sau garanție de niciun fel, expresă sau implicită, cu privire la funcționarea Website-ului sau a informațiilor, conținutului, materialelor sau produselor incluse în Website.
6.2. Limite de utilizare
Clienții și Utilizatorii Website-ului pot poata recenzii sau comentarii sau pot trimite întrebări, atât timp cât conținutul acestora nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, invaziv pentru viață privată și nu încalcă drepturi de proprietate intelectuală. Chiar și în aceste condiții NYS Experience își rezervă dreptul de a nu afișa pe site toate recenziile primite.
6.3. Review-uri și comentarii
Scrierea de review-uri și comentarii se poate face de către Utilizatori și Clienți în secțiunea "Review-uri". Informațiile scrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire a Produsului. În momentul trimiterii unui Review sau comentariu, Utilizatorul acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și oferă Vânzătorului dreptul de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și afișa acest conținut.

La scrierea unui Review sau comentariu, fiecare Utilizator este obligat să respecte următoarele reguli:
a. Să descrie doar caracteristici și/sau modul de utilizare a Produsului, evitând informații și aspecte ce se pot modifica în timp (preț, oferte și pachete promoționale);
b. Să scrie în limba română. Excepție fac cuvintele sau expresiile din denumirile produselor și cele care sunt de largă utilizare în mediile referitoare la domeniul respectiv;
c. Să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta alt Utilizator;
d. Să se asigure că informațiile introduse sunt reale, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, drepturile comerciale sau alte drepturie de proprietate, publicitate, intimitate, bunele maniere sau reputația altor persoane;
e. Să nu folosească link-uri (URL-uri) spre alte site-uri comerciale ce desfășoară același tip de activitate comercială ca și Vânzătorul. Să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vânzător sau să introducă Review-uri și comentarii care să conțină informații de natură publicitară;
f. Să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale sau orice alte informațîi care pot determina dezvăluirea datelor personale;
g. Să nu utilizeze Review-urile și comentariile ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul. În acest sens, Utilizatorul poate folosi datele de contact ale Vânzătorului afișate pe Website;
h. Să nu folosească cuvinte vulgare, conținut obscen, pornografic sau conținut care incită la ură, rasism, xenofobie;
i. Să nu furnizeze conținut fals, defăimător, publicitar sau care este de natură să constituie fapte de concurență neloială;
j. Să nu utilizeze o adresă de e-mail falsă, să se identifice drept altă persoană sau să inducă în eroare.
NYS Experience își rezervă dreptul de a elimina sau edita astfel de conținut, dacă este detectat.

6.4. Utilizarea necorespunzătoare a Website-ului
6.4.1. NYS Experience își rezervă dreptul de a refuza utilizarea Website-ului pentru plasarea de Comenzi: (i) dacă credem că ați putea încălca aceste T&C, (ii) dacă utilizați greșit Website-ul (ex. într-un mod nelegitim) (iii) atunci când există o justificare comercială pentru a face acest lucru sau (iv) atunci când datele dvs de identificare nu sunt corecte sau reale.
6.4.2. Este interzisă utilizarea Website-ului sau a conținutului acestuia într-o manieră care deranjează alți Utilizatori ai Website-ului, încalcă drepturile acestora, întrerupe funcționarea corespunzătoare a Website-ului sau afectează informația prezentată pe Website și/sau software-ul care controlează funcționarea acestuia. Nu este permisă utilizarea Website-ului sub un nume fals sau evitând măsurile de securitate aplicate secțiunilor blocate ale Website-ului. Este interzisă utilizarea Website-ului sau a conținutului acestuia într-o manieră care constituie sau încurajează comportamente ce pot fi considerate infracțiuni, implică responsabilitate civilă sau care încalcă legile în vigoare.
Astfel, în calitate de Utilizator al Website-ului, vă asumați următoarele obligații:
a. Să utilizați Website-ul numai în scopuri legale. Este interzisă utilizarea abuzivă sau tentativă de fraudare a NYS Experience.
b. Să furnizați informații exacte și complete atunci când vă creați un Cont de Client;
c. Să nu folosiți în mod abuziv Website-ul, necorespunzător legii sau prezentelor T&C, afectând astfel funcționalitatea;
d. Să plasați doar acele Comenzi pe care intenționați să le onorați. În cazul plasării de Comenzi false sau frauduloase ne rezervăm dreptul de a anula respectivele Comenzi și de a sesiza autoritățile competente;
e. Să respectați drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element prevăzut pe Website;
f. Să păstrați confidențialitatea informațiilor de autentificare în Contul de Client și să ne anunțați dacă suspectați că altcineva vă cunoaște datele de autentificare sau vă folosește Contul de Client.


7. DECLINAREA RESPONSABILITĂȚIi ȘI LIMITAREA RĂSPUNDERII
7.1. NYS Experience și nicio altă parte implicată în crearea, producerea sau livrarea acestui Website nu își asumă responsabilitatea pentru nicio pierdere, daună sau niciun cost, inclusiv pentru daune directe sau indirecte rezultate din sau în legătură cu utilizarea Website-ului (inclusiv responsabilitatea pentru transmiterea întârziată sau incorectă a informațiilor, întreruperea, suspendarea sau anularea Website-ului), fără excepție. De asemenea, NYS Experience nu își asumă responsabilitatea pentru daune asupra echipamentului sau viruși care pot infecta calculatorul dumneavoastră ca urmare a accesării, utilizării sau vizitării Website-ului sau a utilizării conținutului acestuia.
7.2. NYS Experience nu oferă garanții de nici un fel, implicite sau explicite, privind accesarea de către Utilizatori a Website-ului. S-a acordat o atenție deosebită conținutului și corectitudinii informației prezentate pe Website. Cu toate acestea,  NYS Experience nu oferă nicio garanție că acest Website și informațiile prezentate vor răspunde cerințelor Utilizatorului, că Website-ul nu va înregistra întreruperi, că va furniza prompt informații, că va fi securizat și lipsit de erori. De asemenea, nu oferă nicio garanție în ceea ce privește rezultatul obținut ca urmare a utilizării Website-ului. 
7.3. Materialele de pe Website și de pe site-urile web ale terților sunt furnizate „așa cum sunt”. Utilizarea și vizitarea Website-ului se face pe propria răspunde a Utilizatorilor. 
7.4. Orice materiale și/sau informații descărcate sau obținute printr-o altă modalitate ca urmare a utilizării Website-ului se utilizează pe propria răspundere. Sunteți responsabil(a) pentru conținutul fișierelor încărcate pe serverul NYS Experience și pentru orice alte materiale distribuite prin intermediul Website-ului. Sunteți responsabil(ă) pentru toate obligațiile care iau naștere ca urmare a utilizării Website-ului. Sunteți de acord să despăgubiți NYS pentru orice pierderi, daune, obligații rezultate sau orice revendicare sau acțiune legale efectuată asupra sau care implică NYS Experience ca urmare a utilizării necorespunzătoare și în contradicție cu prezentii T&C de către dumneavoastră a Website-ului.
7.5. De asemenea, nu putem garanta faptul că orice Produse disponibile la un moment dat pe Website vor fi disponibile în orice moment. Astfel, ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui anumit Produs.


8. LEGEA APLICABILĂ
Acești Termeni și Condiții de utilizare sunt reglementati și interpretați în conformitate cu legislația română în vigoare. Atunci când nu se poate ajunge la o soluționare amiabilă, disputele ce pot apărea în legătură cu Termenii și Condițiile de utilizare se vor judeca de instanțele competente. Orice reclamații pot fi adresate NYS Experience prin intermediul formularului de contact.


9. DIVERSE
9.1. Nici Clientul și nici NYS Experience nu vor fi răspunzători pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligațiilor asumate prin prezentul sau care le incumba în temeiul legii în legătură cu prezentul, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzator, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră sau unui caz fortuit.
9.2. În condițiile prevăzute de legislația în vigoare, prețul Produselor electrice afișat pe Website include Taxa de timbru verde. Conform dispozițiilor legale, aveți obligația de a colecta separat deșeurile electrice și electronice (“DEEE”) și a le preda către centre de colectare autorizate pentru colectarea DEEE.
9.3. Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal. Ne-am luat angajamentul să respectăm legislația națională și europeană privind protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. NYS Experience prelucrează date cu caracter personal furnizate de dumneavoastră sau colectate din alte surse așa cum am descris pe larg în Politica de confidențialitate disponibilă la secțiunea dedicată din cadrul Website-ului.
9.4. Acest Website folosește cookie-uri. Politica noastră de utilizare a cookie-urilor este disponibilă la secțiunea dedicată din cadrul Website-ului.
9.5. Plângerile sau solicitările dumneavoastră în legătură cu utilizarea Website-ului pot fi transmise prin intermediul formularului de contact sau la adresa următoare:


NYS Experience S.R.L.
Nr. ord. reg. com./an: J40/1342/14.02.2012
C.U.I.: 29704683; Atribut fiscal: RO
Capital social: 3.001.000 lei
Sediul: Str. Mendeleev Nr. 5, Et. 2, București, Sector 1, 010361
Cont: RO83INGB0000999902887786
Banca: ING Bank,  Sucursala Băneasa


Acestea vor fi analizate de către noi și vor primi răspuns în maxim 30 de zile lucrătoare de la primire, în cazul în care au fost însoțite de suficiente informații pentru identificare.
Pentru a vă adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, puteți accesa link-ul: http://www.anpc.gov.ro.


10. MODIFICĂRI ALE TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

10.1. NYS Experience își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic prezentul document, în conformitate cu legislația română în vigoare, pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Website-ului sau orice modificări ale cerințelor legale.

10.2. Documentul este opozabil Utilizatorilor începând cu momentul afișării în Website la secțiunea Termeni și Condiții.

10.3. În cazul oricărei modificări, vom afișa pe Website versiunea modificată a documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui document. Comenzilor dumneavoastră li se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii, cu condiția Confirmării Comenzii de către Vânzător.

10.4. Pentru orice neclarități sau observații în acest sens, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact.


Actualizat la data de 25.10.2024